stan (:

Har precis typ kommit hem från stan var där med Prescilia :) kul kul :)
Köpte armband och ett wii spel till min lillebror (han fyller år nästa vecka) vet inte om jag ska ge det till han när han fyller år eller på julafton:P

iaf va på sjöfartsmuseet med klassen idag var typ jätte tråkigt........men bättre än att jobba iaf ;)
när vi fick sluta så skulle jag ju till stan med prescilia så vi skulle ta spårvagnen men spårvagnen kom innan vi hade kommit till hållplaten så jag , Prescilia och några andra fick springa och vi kom fram till spårvagnen innan den åkte och några tryckte på knappen så att dörrarna öppnas men det gjorde dom inte och ''han som kör'' bara dissa oss och körde iväg! :O   så vi fick vänta i typ 5 min tills en ny spårvagn kom (jag vet det är inte länge ) haha :P

Ha'd

Ciao :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0