fyy ;O

har typ precis kommit hem från min mamma .......

ja har ju en lillebror som e typ 3,5 månader hemma hos mamma och ja hållde han och gissa va som hände....... jo han spydde på mig och d kom på min tröja så ja fick ju byta tröja och sen så va ja ju så dum att hålla honom igen och gissa va som hände igen då.......jo han spydde en gång till men den gången så kom d nt på mig , pheew!! 

aja nu så vet ja nt va ja ska göra riktigt kmr väll på nåt ;)


Hörs sen ! 

CIAO :*  




önskar att man kunde spola tbx tiden <3





Kommentarer
Postat av: mammamilla

men han är så fantastiskt underbar så det gör ingenting om han kräks lite på en för man bara måste mysa med honom ändå......typ............

2010-11-06 @ 22:36:40
URL: http://banniies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0