Boden imon

Hej och sorry för den baad updaten igen :(
är hemma i beautiful göteborg nu kom hem iförrigår och då va jag med sofia och sen sov hon över :) och igår va jag me sofia sen träffade jag olivia och becca en liten stund :) sen på kvällen hade jag så stans ont i magen så tog två alvedon sen satt jag och kolla på tv hela kvällen ;) 
och idag har jag packat sen nu är jag hos mamma för imon åker vi till boden (norrland) för ska på bröllop sen stannar vi där en vecka :) åker upp med tåg med min mamma och  lillebror frank :) så man sover på tåget sen så ni kan vänta er ganska mycket blogging ;) (y) + en sak ni kanske inte visste om mig är att jag ÄLSKAR att åka tåg , men vet inte varför :p
japp ändå från göteborg ändå upp till den röda pricken som ska va boden ska jag åka imon ...... pheew det är lång ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0