Bloggpaus i en vecka

kommer ta en blogg paus i en vecka nu tror jag , känner att jag måste ta en liten paus , men jag kommer tillbaka! :D

ska berätta lite om dom senaste dagarna! :)

Igår
va på liseberg i går med några kompisar var jätte kul ! :D tog bussen från kärra till stan vid 14 tiden lisse öppnade inte förrän 15 , när vi va framme så skaffade jag guldpass så gött att ha för att då har man fri entre och man åker gratis året ut! :D tror jag kommer åka dit varje dag på sommarlovet ;) haha , sen åkte vi lite saker :) åt vid 17 tiden och då kom Roza! :)  åkte lite till , och tiden gick sjukt snabbt! :O vid 8 tiden åkte vi hem. va typ jätte många på lisse som man känner! :D

Idag
Vaknade vid 9 tiden eller aa blev väckt av min pappa för att vi skulle iväg :( när vi va hemma igen så kollade jag på tv (socialt :p) sen gick jag till mamma , sov i typ 40 minuter för att jag va sjukt trött , sen vid halv 5 tiden tog vi bussen hem till min moster för att hon hade fest för att hon har fyllt år , hennes man hade hyrt en lokal utanför deras lägenhet och hon visste inte att de skulle va en fest så de blev typ värsta surprisen! :) åkte hem vid halv elva.
hörs om en vecka , eller innan om jag inte saknar er för mycket! :) <3

Kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Ania

Hej fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

Och du, ställ gärna en fråga i mitt bloggsvar. Om du har lusst kan du alltid trycka på facebookgillaknappen, puss!

2011-05-12 @ 17:20:53
URL: http://aaniias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0