lång dag

började med att jag vakna typ vid halv 11 sen kom sofia , melisa och conne :) conne fixa mina naglar igen , asså hon är typ kung på att de! haha
sen gick vi ut och gick till phatricks och jag köpte mitt älskade potatismos , mums! när ja ätit klart gick vi till lillekärrshallen och kollade när damerna spela handbollsmatch :)
efter de vi ut och in till fritidsgården , lol haha fast pawo tvinga typ in oss :P
gick hem och åt sen ringde sofia och fråga om jag ville ut. så vi gick och mötte upp daniel sen gick vi till gården igen :p och kolla på ''så mycket bätte'' för att moa och pawo va där (typ bara gangsters där)
när vi varit där gick vi ut och hem till pawo för att moa skulle hämta något där sen gick moa och vi va ute och monga oss haha , sen gick vi hem :) ¨
och nu sitter jag och kollar på tv , är jätte trött så ska snart sova
nåt fel på er , men gillar er ändå kompisar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0