Go helg!

HELLUUUU!
Sitter å Chillar lite efter en go helg !
Igår var jag i stan med Elina ! Köpte jätte mycke godis på 4-gott sen satt vi hemma och bulka oss , hehehe :D But you only live ones ? ;)
Sen idag gick vi upp vid typ 11 sen åkte vi iväg till kviberg och va på någon marknad ! De VÄRSTA stället jag har varit på i hela mitt LIV! Fy fan säger jag bara !!! Usch ! Kul att bara gå där och sen se ett flått gris huvud med ögon och allt kvar ! Och lukten ! Fy fan va så nära på att spy !! Första och sista gången jag var där ! Fyyyyyy!!!!! Jag varnar er ! Åk inte dit ! Kommer drömma mardrömmar om de Asså ! Fy fan !
Efter de åkte vi och handla . Sen stack vi hem och sen åkte alla min kusiner :(
Efter de kom Cornelia hit och jag fick lite dampryck och börja dansa jätte mycke .. ? ;s
Aja hehe
Imon är de skola ... Orkar inte har typ 10000 läxor , döda mig ! Längtar verkligen till jag ska till MIAMI ! :D

Puss

(cp chatt med Joel bara hehe)


Kommentarer
Postat av: Burberry Crossbody Bags

nice for your!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0