på väg hem........

både tråkigt och skönt att åka hem.
Berättar lite om gårdagen nu :)
Gick upp typ vid 8a tiden och då gick jag och elina upp , fixa oss och åt :) hade bara 5 min på oss att äta för att Jimmy skulle hämta oss och köra oss till Folkracen :O , När vi va framme så gick vi upp på en jätte stor kulle fast de blåste jätte mycket så vi gick och tog på oss leggings ist för att vi hade på oss shorts :P Sen träffade Jag och Elina Ida så vi gick med henne :D  Fick sms från Johan som osså va där och han ville ha en hamburgare av mig fast jag pallade inte ställa mig i Kö men jag sa att jag ska köpa en till han på 3-dagars som osså är en folkrace tävling i slutet av Juli , vilket jag ångrar att jag lova han för att de är jätte lång kö då med kom jag på :p jaja man får väll hålla de som man har lovat ;)  När folkracen var slut så ville jag och Elina äta Pizza men jag är gluten och vi hittade ingen här i Tomelilla så vi åkte till Ystad där vi vet att det finns en fast den hade såklart stängt för att klockan var typ halv tio på kvällen fast vi hittade en resturang och där åt jag kött var faktiskt gött! :D sen när vi kom hem kollade vi på en film som var slut vid halv 1 tiden och vi var jätte trötta så direkt när filmen var slut så gick jag och elina och la oss å pratade lite :) de var dagen , sjukt kul! längtar redan till 3-dagars även fast jag måste ge Johan en hamburgare ;)
och nu sitter jag här i bilen och trökar :(
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0