sorry!

sorry för den dåliga updaten!
Sitter och lyssnar på Austin Mahone när han har live ustream! DÖR jag är helt KÄR!!!!!!! :D Hhaha kanske inte men han är så snygg och bra!!!! <3
HAHA nej men nu ska jag berätta lite om dom senaste dagarna! ;)
har absolut ingen tidsuppfattning nu när de är lov! Vet knappats va de är för dag idag! :O okej jo de är fredag!
Har varit på Norden Cup hela veckan med Pawo , Melisa , Moa , sofia och Olivia ! Har varit jätte najs!
Iaf sofia sov här på onsdag och torsdag. I onsdags så åkte vi först till Angered och kolla på nån fotbolls cup , sen åkte jag och sofia in till Norden cup och träffa andra folk :)  sen i tordags sov jag , sofia , melisa och pawo hemma hos Olivia!  Vi hade de helt klart najs , vi gjorde en låt (?) HAHA vi har blivit KÄNDA! :D eller... sen fick vi gå upp kl 8 för att vi skulle kolla på p98as match på Lundystrand! Love life . efter de gick vi hem till Olivia och städa , prata tjejsnack och sen gick jag hem :) Sen vid typ halv nio åkte jag hem till Pawo me Olivia , moa va där också :) Kom hem vid typ halv elva.

Iaf imon är de NYÅR WEEHOOOO!!!!! :D :D 2012 !!!!!!!
Spelade säkert denna låten 100 gånger på Norden!


OMG VI HAR KÖPT EN CHIUAUA!!! fatta hur chockad jag blev när jag kom hem och pappa hade köpt en hund!! :o  Han har lixom alltid sagt att vi aldrig ska ha en hund , och nu va de han som köpte den ! , Herregud :D


Imorron ska jag verkligen sova ut för att jag har satt larm varje dag i hela jullovet !! :o

puss

Kommentarer
Postat av: Jullan Svensson - foto, vardag & inspiration

Shit vad söt hund !

allt bra ?

kram ♥

2012-01-03 @ 00:37:21
URL: http://svenssonjullan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Omg så söt !

2012-01-04 @ 17:13:47
URL: http://johannabry.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0