15.47

Hellue cutiiees! :)
Måste egentligen träna på matte för att jag ska ha matte prov imon om vikt och volym jag absolut hatar de!!men men kan skriva lite om dagen ,vaknade kl 7 idag -.- gick upp och åt frukost och sen när jag skulle ner till mitt rum och fixa mig så ser jag en jätte stor spindel på min vägg!! och då kommer min lillebror som är 4 år ner till mitt rum med ett papper och tar bort den , men den dog inte så han la den på golvet och stampa på den....(min lilla hjälte för dagen ;)) gick till skolan efter de bärjade kl 8 -.- hade so prov första lektionen och sen mer tråkiga lektioner , sista lektionen var det idrott. Haha just det på Engelska lektionen idag så satt jag med Felicia och Melisa :D vi typ kom på massa skämt om olika saker , vi var så okoncentrerade som man kan vara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0