18.06

kom hem för en stund sedan ;)var faktiskt rätt så gött å bada :)men asså de va typ en badvakt och hon va typ as kaxig och trodde typ att hon va me i Baywatch (wannabe Pamela Andersson) :P hon kollade typ på oss hela tiden me en kaxig blick....man lixom :O haha. efter badet så gick vi till en snabbmats resturang och måste bara säga att Rozas mamma är jätte snäll för att hon betalade min och melisas mat ;) och sen när jag kom hem så var jag proppmätt men då hade mammi lagat mat , men eftersom att de va Kyckling, ris och currysås (som jag tycker är jätte gott) så va jag tvungen att äta de bara för att jag tycker att det är gott:P sen vid typ 20 tiden så kommer pappa och hämtar mig för att jag ska hem.:)
en av tröjorna jag köpte igår :D för er som inte ser så står det I <3 Down Town ;)

Kommentarer
Postat av: Melisa

SÖTNOS !! :D<3

2011-02-17 @ 19:41:20
URL: http://mmelisapetkovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0