Hemma!

nu är jag hemma igen!
har varit en lång fast rolig dag :)
började med att vi gick upp och åt frukost på hotellet (älskar hotell frukost , don't know why) och när vi satt och åt så åkte någon ''skidor'' utanför och han va typ naken fast han hade en sån grön ''body'' som Borat hade i filmen :p haha omg! <---- en sån ;s
sen efter det åkte vi till ett äventyrsbad , va väll kul :) fast jag skulle typ åka i en ''fors'' och så råkade jag åka in i någon , så jag började blöda jätte mycket näsblod (lucky me) men då fick man ju lixom fortsätta åka till banan var slut :s sen när den var slut så stod det en badvakt där som såg mig så jag fick typ sätta mig någon stans i typ 10 minuter eller något , var ganska pinsamt för typ alla kollade :p ja bara typ ''inget liv?''haha ;)
Efter det var det den långa vägen kvar hem :o så seeeeeegt...... men nu är jag hemma i göteborg igen :D

Borta bra men hemma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0