Hemma!

Är nästan precis hemkommen från en sjukt fun day på Gothia cup med sofia :)
trodde att jag skulle ha en tråkig dag hemma och bara packa , men plötsligt satt jag på kviberg och kollade på fotboll :p
började med att vi tog bussen sen blev det lite problemos på vägen dit , sofia du vet vad jag menar :p
gick och kollade på matchen med gais dom spelade 64-delsfinal i A-slutspel , haha snacka om att det är många lag med :o jaja dom vann med 4 eller 5-0 , gött .   sen stannade vi lite och kollade på ett norskt lag sen åkte vi till heden men hände inget kul där , så vi åkte hem . och nu sitter jag här och ska snart åka och handla med min pappa :)

helt klart dagens låt jag och sofia har spelat den typ 1000 gr idag ;)

puss

Kommentarer
Postat av: sofia

Våran låt (y) <3

2011-07-20 @ 21:19:17
URL: http://shoei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0