I'm bored

Har inget att göra just nu så kan väll berätta lite om min day! :)
imorse åkte vi in till Kristianstad så gick mina lillebrorsor på nåt lekland , sen gick jag och becca till några affärer men såklart så hade typ allt stängt , men sen hitta vi ÅHLENS tack och lov hade dom öppet :D så jag gick im och köpte ett linne/top :) visar later kanske ;)
och nu sitter jag här och gör ingenting :(    (har varit jätte fint väder idag säkert nästan 30 grader!! äntligen är solen här , och tack sofia för att du skicka den på posten till mig ;* du fattar vad jag menar ;))








som jag sa jag har tråkigt :p om ni undrar varför de blåser i mitt hår så är det en ko som står och blåser här inne i husvagnen , nee men de är jätte varmt här inne så har en fläkt på bordet som ni kanske fattade ;)

puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Eyy , du lovade ju att skicka tillbaka den?

Den va här typ 5 min igår. ;(

Och du tror att du ska få komma och bada...?

2011-08-01 @ 13:34:19
URL: http://shoei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0