11.57

hellue bloggish!
håller på att göra lite frukost just nu :)
*5 min senare*
så nu e frukosten klar så jag sitter och kollar på Australias next top model (y)
iaf har varit och kollat på Gothia cup dom senaste dagarna :) I måndags åkte jag först till stan med becca och köpte en bikini från HM och en kläning från NK som jag kan visa senare :) efter det åkte jag till Heden och mötte upp Olivia , Moa , Julia och Pawo :) Sen när vi åkte från Heden gick vi hem till Pawo och va där :))
Igår åkte jag och Sofia till Heden , haha när vi gick där så fick man massor av saker , tex någon kille gick och delade ut påsar så kom han fram till mig och sofia och sa så här , ''lite tjejtidningar och bakis tabletter'' haha bakistabletter :p sen fick vi någon sak från comviq så nu ringer jag gratis hela sommaren till alla abonnemang :D efter det åkte vi till Kviberg och kollade på när Gais p98 spelade match , känner några i det laget så de va kul :)  men sen kom några reetard killar från Stockholm och började prata med oss :p
sofia: - var kommer ni ifrån?
någon av killarna: - Stockholm
sofia: - usch!

haha goo!

och idag ska jag bara ha tråkigt och packa , för att på fredag åker jag till Örebro och sen när jag kommer hem därifrån så ska jag åka till skåne i 2 veckor :)) och när jag kommer hem från skåne ska jag åka upp till Boden :)
JAG ÄLSKAR SOMMAREN!! <3
gammal bild innan skolavslutningen , kände att jag behövde lägga in en bild så bara tog nån ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0