MNY

Hallo!
Åkte till Eriksberg och gick vid hamnen och sen till ett Café :) för dom som bryr sig så åt en Kockosboll och drack cappuccino! :O fattar inte att jag drack de , haha man känner sig så vuxen :P sen på vägen hem så skulle min mamma gå in på coop och handla något , och lindex låg precis brevid coop så jag gick in ditt , lixom palla att gå in på coop :P  fick med mig ett läppglans hem, från maybelline new york ( jag är beroende av läppglans!) ;)
Bara 30 kr! gå och fynda! :D
ja vet webcam bild suger! men orka inte ta me kameran :P



Kommentarer
Postat av: Fredrika

SV: tyckte också danny kunde vunnit, men man får glad för det vi har ;)

2011-03-13 @ 17:14:52
URL: http://ffredrikaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0