11.24

Gomorron :D
på kvällen så klädde vi ut oss till typ töntar haha (vi hade tråkigt) ;) iaf för er som inte fattade så sov olivia,rebecca & cornelia över hos mig  :) cornelia somnade ganska tidigt för att hon skulle ha match idag, och becca somnade nästan så jag och olivia satt och pratade men sen vaknade becca så vi satt och snackade , vid typ 2tiden så ''såg'' jag en spindel som gick på olivias kudde sen gick den upp på olivias rygg, haha så jag fick typ panik (jag hatar spindlar) och då kom min pappa ner men han såg ingen spindel men jag och becca vågade inte sova kvar här nere så vi gick in i vardagsrummet och sov där haha . sen på morgonen så såg min pappa att det låg två svarta hårband i olivias madrass , jaja men jag lovar att jag såg något på olivas rygg! haha ;)
hon ser inte ut som en tönt hon ser ut som ett missfoster! ;O haha vi va jätte rädda för henne ;P

Kommentarer
Postat av: Zara!♥

Kolla in min blogg,nu har jag utsätt en vinnare! =) <33

2011-03-20 @ 14:24:30
URL: http://zaraztar.blogg.se/
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)





TACK TACK ska du ha :)

2011-03-20 @ 16:25:03
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/
Postat av: prescilia

va! så roligt att DOMMMM! fick sova över hos DIG !!!!!!!!!!!!!!!!! ://

2011-03-20 @ 18:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0