Dear John

hellue , sorry för den jätte dåliga uppdateringen har haft fullt upp *host*. nee men igår var jag ju och bowlade med Sofia och Olivia kom 2a så vet ni. haha . När vi kom hem gick vi hem till olivia sen kom melisa och senare skulle olivia iväg till sjukhuset så jag , sofia och melisa gick ut och sen hem till min mamma. När olivia kom så gick vi ut och bestämde att dom skulle sova hemma hos mig. så vi gick hem och hämta kläder och så , sen gick vi hem till mig och fixade saker och sen kollade vi lite på film , prata lite tjejsnack och sen somnade vi typ vid 2 eller senare vet inte :p vaknade sen av att melisa , sofia och olivia låg och prata så hör jag olivia säga ''ska vi kittla fanny?'' jag bara '' jag är vaken din.....'' hahha dum ibland :p
sen ringde vi Daniel vid typ 9.30 för att vi skulle va med han på dagen typ vid tolv så vi skulle ringa han kl 10.30 men kan va kul att ringa lite tidigare också ;)  gick upp typ kl 11 och åt frukost , sen messar Daniel typ kvart i 12 och säger att han va i kärra och vi fick typ panik för där satt vi i pyjamas och allt.. :p så vi sprang ner och fixa oss och så sen sa vi att han skulle komma hem till mig så de gjorde han. Efter de gick vi hem till Olivia och sen ut. Olivia åkte iväg till stan och Daniel gick hem. Då gick jag , melisa och sofia upp och handla kladdkaka och gick hem till min mamma och sa till Daniel att komma för Dear John är typ hans favvo film , hahah :p så vi degade och åt kladdkaka och så :) 
Grattis finaste Elin på födelsedagen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0