go dag ändå :)

började med att jag gick upp vid typ halv  8 sen gick jag till skolan så jag var där 8.45 då vi skulle hämta lite matsäck som vi skulle ha med oss när vi åkte på någon konstig sak om gud i typ 3 timmar. va ganska långtråkigt när man var där men tur att man har roliga kompisar som lättar upp stämningen , haha ;)  sen efter det så åkte vi tillbaka till skolan och hade matte i typ en kvart :p sen gick vi upp till idrotten och hade typ danslektion först ,haha skulle vilja sse hur det såg ut ;) herregud trodde jag skulle döö av skratt :p

de är inte min klass men de va så som vi dansade och typ till en jätte konstig låt , med andra ord denna låten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0