9/11 - 2001

10 år sen 11 september attackerna i Usa , fy vad hemskt ! kan inte fatta att någon kan göra så helt sjuka människor , kapa fyra plan två krachar in i World Trade Center i New York det tredje planet krachar in i Pentagon i Washington , det fjärde planet krachar på ett fält i Pennsylvania .   Runt 100 personer hoppar ut genom fönsterna i WTC . Nästan 3000 människor dör i onödan .
före



ground zero






pentagon före







Pennsylvania Fligth 93



(det finns även en film om säkert alla kracher men jag har sett Flight 93 som handlar om flygplanet som krachar på fältet i Pennsylvania) om ni vill ha en film och gråta till så ska ni se den :(




om jag minns rätt så låg jag säkert och grät i en timme efter att jag hade sett den :'(   (gråter nu också när jag bara ser trailern)





klockan 13.03 på svt1 eller svt play sänder dom live från minnescermonin i New York från Ground Zero.




Vila i Frid alla som dog den 11 september 2001



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0