11.45

hej!

sorry för den dåliga updaten ! för typ 100 gången

kan berätta lite om förra veckan ! :)


lördag förra veckan :
åkte jag sofia och melisa till liseberg , va där typ 3 timmar sen gick vi till scandinavium och åt på donken där (jag åt kycklingsallad om nån bryr sig)  efter det så gick vi in till heden , och träffade lite människor och sen kollade vi på när gais-p98 spelade match , känner några som spelar där så why not. sen åkte vi hem och gjorde ingenting om jag minns rätt:p

söndag:
haha kommer inte ihåg :p


måndag , tisdag onsdag torsdag fredag :
skola -.-

Idag:
vet faktiskt inte vad som händer idag men ikväll kommer lite gäster men nu på dagen vet jag inte , känner för att åka in till stan men vet inte med vem :p





Lite bilder från veckan ;)

Lördags:
snygga brudar på donken ;)
fråga inte vad vi gör för de vet ja inte själv :p
jag döda sofia när jag kittlade henne ;P
jag och daniel på heden och jag ser jätte glad ut :D  not



mohehe jag och melisa på skolan nån dag :p
jag och melisa på skolan i onsdags om jag minns rätt :p


bilder från melisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0