Längsta dagen på länge

Har varit en jätte lång dag idag ska försöka att berätta om dagen utan att behöva skriva en hel bibel...
Börja med att vi va i skolan 8.15 och fick mat sen drog vi in till Heden med klassen och åkte skridskor fram till 12 sen gick Jag , Melisa , Daniel , Edis , Felix , Elin , Moa , Conne och Becca till Donken :) Såg även Måns Möller utan för ett Hotell på Avenyn (de antcknar n väll?) hehe.. Åkte hem med bussen sen när vi kom till Kärra palla jag , moa , felix och Daniel inte gå av bussen och hem så vi fortsatte med bussen till Gerrebacka sen hem ;)  Va hemma i typ 20 sen mötte jag upp melisa vid busshållplatsen och vi åkte upp till Angered för att träffa Roza , Press , Amanda och Jessica (även rozas lillasyster) (y)  Roza skulle ha tjejkväll så dom handla godis och hyrde film för typ 400 kr , haha :p En som heter sandra var också där så de va trevligt :) Vi dansa , kolla på film och lyssna på musik hela tiden :D De va kul :)   Blev hämtad vid ungefär 20.30 sen när jag kom hem träffade jag Sofia och Melisa så vi va hemma hos miiig :)  Dom gick hem vid 22.
Imorgon ska jag träffa lite andra goa människor :) Moa , Melisa , Sofia , Jonas , Joel , Max och Pontus :) Vet inte vad vi ska göra men aja de lär vi se imon ;)
ojj va liten bilden blev ! aja skit samma lite så bulk va?? ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0