sooooffieeeee in tha house ya'll! :D

Wiihuuuu nu är jag här igen!? Everybooody say wehåå !
Nayy men Fäännieee orkar inte skriva idag heller, så då hoppar jag in ännu en gång. För mitt inlägg senast blev ju så lyckat? Eller........!?

Men iallafall, fäännieee ville att jag skulle skriva lite om gårdagen så då fixar jag detta.
För min egen del så vakna jag vid 8.00 gick upp och åt en go frukost. Eller go och go, gröt + en banan. Inte det jag helst tar. Men ja, sedan så satt jag och kollade på tv en stund. Vid 9.00 gick jag och fixade iordning mig.
9.50 hämtade vi Jesper hemma hos honom. Efter det åkte vi till Lundbyhallen och skulle spela dm. Och om resultatet behöver vi inte prata om!
Men när jag kom hem så ringde fäänniee mig och jag ville med till stan. Men jag orkade inte och sa att hon skulle höra av sig när hon kom hem istället. Så när hon kom hem så smsa hon mig om att jag skulle komma ut, då va jag helt nyvaken efter en 30min powernapppppppp. Men det var bara att ta på sig skor och hämta pengar och dra ut.
Milää och Fääniee stod där och sparkade en issnöboll sak när jag kom ut. Sedan gick vi halvvägs och lämnade Milää sedan gick vi hem till Fääännieee. Skypade lite och ringde Joääääääl. Vid 17.19 stängde vi ner datorn och traskade över till busshållplatsen. Joääl skulle ta bussen från sig 17.42, vi hade dock inget att göra så vi åkte runt så att vi skulle åka med han. Men så missar han bussfan så vi fick gå av, vänta tills han kom. Skällde halvt ut han.... Så fick vi vänta i 10 minuter på nästa buss. Wihuuuuu love life!
Sen när bussen kommit åkte vi till centrum köpte mys. Och därefter traska vi mot Fäännnieee's house.
Snackade skype med Millääää och just chillade en del. Vid 8 gick vi och kollade på melodifestivalen, och alla dessa svenskatextade bidrag uttråkade oss en ganska stor del, så jag sov över Fäänniee and Joäääl istället.
Mycket intressant? hihihih nääää !
Men efter melodifestivalen gick vi för att lämna Joäääl vid bussen så missa vi den med 3 minuter. Så kom Fäännniee and Joäääl med sin otroligt grymma idé om att vi skulle gå till Klareberg. Typ 10 minuters gångväg. Men sen vände vi igen ?!?! Så vi gick/sprang typ tillbaka. Den sista biten va vi tvungna att spriinga så han inte missade den heller. Jag orkade inte gå så vi åkte en hållplats med bussen också.
På bussen satt Sabina en i min förra klass så jag hoppade på henne en sekund eller två också.
Men a, sen gick vi hem och bestämmde att jag skulle sova här hos Fäääännnieeeee !
Vi satt typ och skypade med Milläää, eller vi och vi först sov Fääännie en kvart eller något sen bytte vi roller och jag sov typ jätte länge !? Sen bädda vi hennes säng låg där och prata lite. Vid halv ett två sa Fäänniee precis att det var, men det va då vi somnade ungefär iallafall.
Mellan 9 och 10 så dammsög Fääännies föräldrar huset och hennes bror sjöng på smurflåten. Så blev lite halvt sur där ett tag men vad gör man. Nu ligger vi här, båda är jätte sugna på ostbågar men ingen orkar gå och hämta dem. Jag skriver här och Fääännnie halvsover samtidigt som hon sjunger jätte fint för mig.... ELLER!?
Idag vet vi inte vad som händer, bara en slapptag antar jag. Men nu har jag nog ingenting mer att berätta för er.
Vi ska vara med Melisa sen när hon kommit hem från hjalmar brantningsplatsen/backaplan.
See you soooon then!
Hihihihih söt idag/igår Fääännnie. Oj vad glad hon blev att la in denna bilden nu sjuger hon ännu mer för mig. :)
sötast på länge ?
Vi kör på dettta.
LIte smågulligabilder från igår....
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0