Yesterday :)

Sitter med olivolja i håret och skypar med melisa just nu :) Är sjukt trött idag vet inte varför kanske för att jag har sovit ganska lite , har vaknat kl 9 hela helgen :/ Kan berätta lite om igår :)
De var sjukt kul !
Iaf började med att moa kom hem till mig vid 11.30 ungefär. sen drog vi oss mot busshållplatsen och träffa max sen kom sofiiä :)  Tog bussen till Lillekärr och mötte upp Pontus , Joel och Jonas . Vi gick kolla kolla på handboll i lillekärr (y) Efter de så åkte jag , moa , pontus , joel , jonas och max bussen till gerrebacka för att vi tänkte gå hem till max . Men sen när vi väl kom till busshållplatsen så ville inte max hem till sig så alla gick av utom han så han fortsatte me bussen ... HAHAH . Vi gick hem till Joel (max kom sen igen) Kollade på världens tråkigaste film så jag satt med Mobilen hela tiden .. hehe ..   Efter de så fick vi springa till bussen , åkte till centrum och köpte mitt älskade potatismos på phatricks :D  Wihhuuu! sen gick vi hem till mig och chilla sen åkte Jonas , Joel , Pontus och Max på träning så då var det bara jag och moa kvaaar :) vi åt lite å kollade på tv sen kom sofiää och melisa :) Vi kollade på Mamma Mia och sjöng med till varje låt , HHAHA ;)  Sen när filmen var slut så gick vi och mötte upp Max och Pontus på busshållplatsen igen sen gick vi till Moa ! Vi va där och dega på livet , kolla på tv och prata och så , Var trevligt trevligt ;) Gick hem vid halv 12 , ganska sent men tur att man inte gick själv iaf ;)  Oj vad mycke text de blev nu :/ hehhe , nee men nu ska jag bara fortsätta å ta det lungt ska nog kolla på film sen och äta Ben&Jerry . Love life
Så kan mobilen se ut när man har varit me mina små vänner :o haha ;)
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0