Haha

kom inte på någon rubrik..

Var en jättelång dag igår så är jätte trött nu.. :p
Aja igår var jag med Moa , Joel , Pontus , Olivia , Melisa , Sofia och Pawwo
Började med att melisa och moa kom hem till mig vid halv två sen gick vi till Lillekärrhallen och träffade Joel , Sofia och Pawwo :) Efter matchen väntade vi på pontus sen åkte vi alla in till 4-gott sen gick vi till donken (y) efter de tog vi bussen hem och vi gick hem till mig och olivia kom :) Chilla där sen gick vi ut . Har ju snöat som fasen här i göteborg så hade snöbollskrig , HAHHA . Jag och sofia rullade ner för en backe (vi var ganska blöta efter de) kändes som att man var 5 år igen , HAHAHA :p  Sen gick vi hem till olivia :) Var där och dog , jag tror jag har 6-pack nu för att jag skratta så mycket , HHAHA . :D Kom hem vid halv elva. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0