Shuullululu

IM BACK !
Pontus , Joel och Sofia gick precis hem . Har varit jätte go dag !
Börja med att jag , Moa , Sofia och Olivia åkte in till Gaisgården . IFK - Gais spelade :) blev lika !
Iaf träffa några andra där också :) (y)
Sen åkte ja , moa och Sofia hem t mig och sen kom Melisa och vi gick och kolla på mer fotboll och då kom pawwo , Jonas och Olivia ! Träffa även lite andra folk där också :) Sen vänta vi på Pontus och vi gick hem till pawwo . :) vid typ 20.45 var vi tvungna att gå från pawwo för dom ska spela cup tidigt imon . Så ja Pontus , Joel och Sofia gick hem till mig :) vi kolla bla på melodifestivalen , helt rätt som vann faktiskt :D sen har vi bara chillat Joel har typ testat mina kläder ...Tyvärr så kunde ja inte ta några kort för Joel och Pontus låste min mobil i 1 timme :( men Pontus tog iaf en bild som han skicka t mig ! Asså orkar inte :'D
Hahahah imon ska ja nog bara plugga .. -.- får se Hörs imon !
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0