10 februari

Hellue! :)
Dagen har varit rätt så seg i skolan.....hade idrott andra lektionen så vi gick till idrottssalen som typ ligger vid en annan skola.....och efter idrotten så skulle jag,olivia och nårra andra träffa sofia som gick på den skolan som idrottshallen ligger vid men då kom några omogna killar som går i 6an vid den skolan och började kasta snöbollar på oss så jag,olivia,melisa och felicia springa in i omklädningsrummet men då kom dom killarna och ställde sig utanför , så vi blev typ inlåsta i omklädnings rummet! :O haha men dom blev typ chickens och sprang iväg :Dhaha losers ;)
Efter skolan gick jag hem till melisa och vi poppade popcorn och kollade på film fast vi han inte se klart den för att jag skulle hem :(
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0