God morning!

Sry för dålig update igår men internet funkade inte :(

Igår
Igår var jag med prescilia och hon typ lockade mitt hår , väldigt lyckat :)sen kollade vi på tv och snacka skit ;) just det , de finns en hemsida som man kan kolla på alla jersey shore säsonger och avsnitt och prescilia kollar på tredje säsongen men det fanns bara 3 avsnitt och när vi hade gått in på den sidan så hade fjärde avsnittet kommit så prescilia blev typ jätte glad och började dansa (psycho jag vet) ;)   efter det så gick vi ut fast då ringde prescilias mamma och sa att hon skulle hem.

Idag
Har det inte hänt så mycket för att jag vaknade för drygt en halvtimme sen :) fast jag ska typ göra massa med läxor idag , har tyska läxa tills imon , engelska tills på tisdag , någon no sak tills på onsdag & svenska läxa tills tisdag -.-
Oftast så brukar jag gör läxorna i sista sekunden fast idag så tror jag inte det händer så mycket så det är lika bra och göra dom idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0