I'm Back! :D

nu är jag tillbaka efter min långa bloggpaus! :D (saknat mig eller? ;)) hahha ska berätta lite om min vecka nu då! :)

Måndag:
första skoldagen , seg som vanligt -.- efter skolan så gick jag, olivia ,melisa & felicia till skogen och fikade lite :) och när vi satt där så kom moa och skrämde skiten ur oss , hon hade typ klätt ut sig och sprang fram till oss och skrek , :O vi trodde typ att det var en pedofil eller något :P haha. när vi hade varit i skogen typ i en timma så kom Pontus och Markus nt :) gick hem vid halv åtta och åt , sen slappade jag och kolla på tv ;)

Tisdag:
inte så mycket hände så mycket denna dagen, först skola.......... efter de gick jag hem och gjorde ingenting.....

Onsdag:
var det operation dagsverke så jag va hemma oss städade först hemma hos pappa och sen gick jag hem till mamma och passade min lillebror  :)

Torsdag:
skola som vanligt........   efter skolan gick jag , felicia , elin och becca hem till olivia :)  olivia & elin gjorde smoothies (stavning)) jag hjälpte till från början men jag är så blond att jag kuttade lite av mitt finger i mixern , haha :P gör fortfarande lite ont :P haha men det är lungt ;) de va kul hemma hos olivia iaf ;)
jag , felicia , becca , elin :)

Fredag (igår):
skola. sen åkte jag , melisa , elina , felicia & rebecca till liseberg va jätte kul!  åkte vid 20 i tre stannade i stan för att felicia skulle hämta sitt gulpass hos sin mamma , sen tog vi spårvagn 5 till liseberg :D  för det första så fattar jag inte vad som har hänt med mig! :O förra året så åkte jag ingenting på liseberg och igår så åkte jag typ kanonen 2 gånger  (:o) balder 2 gånger ,lisebergsbanan 3 gånger tror jag(man ser den inte så tydligt på bilden men det är den som är vit och går genom träden , uppskjutet typ 3 eller 4 gr , uppsvinget 4 gr , hang hang 3 gr och mycket mer :D va jätte kul att åka dom ! :D

Idag: så kommer några från skåne och ikväll kommer min moster och hennes man och en som heter kristoffer :)


Hörs sen puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0