08.50

Godmorgon!
Vakna såhär tidigt idag :/ , haha igår vid tolv fick jag ett ryck och gick å duschade så tog inpackning (y)
Efter skolan igår var jag i stan med melisa , blev en ny vårjacka från missäy :) kommer bild sen
jag och melisa hade lite så otur igår om man säger så , tänker inte berätta allt men tex när vi skulle åka från stan så öppnade busschaffören  bussdörrarna sen åkte han bara iväg... sen skulle nästa buss komma om 3 min men står de plötsligt 25 min !!!! ni fattar inte hur sur jag var , HHAHA

Idag ska jag iaf vara med Joel , Pontus , Moa , Melisa , Olivia och en annan Moa ;)  Dom vill vara hemma hos mig så vi får väll vara de då :/
finn ett fel.....


Pontus och NT sitter och läser tjejtidningar.. haha nej orkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0