myllyllyysmäki in tha house ya'll! :D

Hellu alla söta roliga bloggläsare!
It's me Sooooofieeeee Myllylyllysmäki här!
Fanny orkade inte skriva ett inlägg så jag får vara snäll och fixa det åt henne idag. 
Efter skolan träffade jag Fäääännnieeee and Milläääää i stan. Vi tog en gofika på Franks Coffee. Hallonpaj och en cola blev det för mig. Intresseklubben antecknar? Heheh jo lite så faktiskt!
Snart när Milläääää smsar eller callar oss ska vi dra oss över dörren under ett tagtrådsstängsel, igenom en hage med kossor som inte fått mat på 3 dagar och sen ska vi gå runt ett hus där tant Greta bor. Just det glömde att vi ska gå och köpa en järnspik också. Enligt mina positiva beräkningar ska vi vara hemma hos Melisa efter det här. (y) Wihuuuuuuu ;d
Och imorgon så ska Fäääännnieeee vara med lite goa kompisar. Och jag får inte vara med ;( är inte lika go som dem man är ju mer åt det smarta hållet. ;) Nej men jag fick vara med fast jag ville inte för jag ska åka till Jokkmokks största bibliotek och hyra en bok om olika grässorter. 
Ojsan Milläääää skrev precis att vi fick komma. Nää skit i henne hon är ändå alltid så sur. 
Nu står vi iallafall utanför Joääääääls fönster och sjunger en liten truddelutt för honom. Tror inte han uppskattar det riktigt, ser inte ut så iallafall. :(
Men nu ska vi ta och gå vår långa väg. Ni har inte glömt den va ? Står med understrycken text där uppe. 
Hejdå alla mina vänner som stått ut med att läsa vad jag har på hjärtat idag. SEEEEE YOU SOON THEN!
/myllylyllysmääääki 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0